در حوزههای علمیه جلسات ارتقای مهارتهای تبلیغی در فضای مجازی و پاسخگویی به سؤالات فنی مبلغان فضای مجازی برگزار میشود.
«محبت نیوز»- با گسترش شبکههای اجتماعی سانسورهای حکومتی و فیلترینگ هرچند شدت بیشتری گرفت اما در مجموع بینتیجه بود و جمهوری اسلامی نتوانست حتی با وجود هزینههای سنگین مقابل گردش آزاد اطلاعات در اینترنت موفق باشد. به عنوان مثال با وجود فشار مراجع تقلید و علما و امامان جمعه و همچنین تهدید فرماندهان سپاه، وزارت ارتباطات نتوانست از دسترسی مردم به تلگرام جلوگیری کند.
“محمدجواد ظریف” وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی به تازگی گفته به سفرا دستور دادیم همه در فضای مجازی و بخصوص در توییتر فعال شوند. او تاکید کرده «الان بیشتر حضور در توییتر از ایرانیها کسانی است که با ما رابطه خوبی ندارند و بیشتر هم از خارج هدایت میشود بخصوص از سعودی و آمریکا یک حرکت بسیار گستردهای در این زمینه هست.»
او همچنین ادعا کرده «اغلب این حسابهای فیک [جعلی] و ربات هستند… به هر حال احساس من این است که حضور گسترده تر کاربران واقعی ایرانی می تواند یک پاد زهری باشد برای این حضور هماهنگ شده و در واقع خریداری شده برخی افراد واقعی و عمومن غیر واقعی روی توییتر.»
بعد از انتشار این گفتگو، عدهای از کاربران توییتر با هشتگ من ربات نیستم، انتقادات زیادی را نسبت به یاوهگوییها ظریف داشتند
او همچنین ادعا کرده «اغلب این حسابهای فیک [جعلی] و ربات هستند… به هر حال احساس من این است که حضور گسترده تر کاربران واقعی ایرانی می تواند یک پاد زهری باشد برای این حضور هماهنگ شده و در واقع خریداری شده برخی افراد واقعی و عمومن غیر واقعی روی توییتر.»
بعد از انتشار این گفتگو، عدهای از کاربران توییتر با هشتگ من ربات نیستم، انتقادات زیادی را نسبت به یاوهگوییها ظریف داشتند
در یک دههی گذشته اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و قرارگاههای سایبری و پلیس فتا با تشکیل ارتش سایبری در صدد مقابله با فعالیت کاربران در فضای مجازی برآمدند اما گویا این سیاست پاسخگو نبوده و حالا قرار است نیروی تازه نفس به کمک آنها بفرستند که البته تخصصشان علوم کامپیوتری و مهندسی فناوری نیست. آنها طلاب و آخوندهایی هستند که طبق معمول پا در هر کفشی میکنند.
رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری سلسله جلسات آنلاین مبلغان فعال در محیط سایت و وبلاگ، از ساماندهی مبلغان دینی فعال در فضای مجازی توسط این دفتر خبر داد.
به گزارش شیعه نیوز وحیدرضا ملکی با اشاره به برگزاری سلسله جلسات آنلاین مبلغان فعال در محیط سایت و وبلاگ دفتر تبلیغات اسلامی گفته تاکنون سه نشست آنلاین برگزار شده است که نشست اول با موضوع «راهکارهای نوشتن تیتر جذاب بر اساس content marketing» و نشست دوم با موضوع «راهکارهای بالا بردن رتبه (سئو) سایتها و وبلاگها در موتورهای جستجو با زنجیره سازی محتوا» بوده است.
هدف از برگزاری این جلسات «ارتقای مهارتهای تبلیغی در فضای مجازی و پاسخگویی به سؤالات فنی مبلغان فضای مجازی» بیان شده است.
رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری سلسله جلسات آنلاین مبلغان فعال در محیط سایت و وبلاگ، از ساماندهی مبلغان دینی فعال در فضای مجازی توسط این دفتر خبر داد.
به گزارش شیعه نیوز وحیدرضا ملکی با اشاره به برگزاری سلسله جلسات آنلاین مبلغان فعال در محیط سایت و وبلاگ دفتر تبلیغات اسلامی گفته تاکنون سه نشست آنلاین برگزار شده است که نشست اول با موضوع «راهکارهای نوشتن تیتر جذاب بر اساس content marketing» و نشست دوم با موضوع «راهکارهای بالا بردن رتبه (سئو) سایتها و وبلاگها در موتورهای جستجو با زنجیره سازی محتوا» بوده است.
هدف از برگزاری این جلسات «ارتقای مهارتهای تبلیغی در فضای مجازی و پاسخگویی به سؤالات فنی مبلغان فضای مجازی» بیان شده است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر