۱۴۰۲ خرداد ۳, چهارشنبه

احمدی در این پیام خطاب به خانواده کرم‌پور نوشته است: «امیدواریم به حرمت شهید جوانتان به جوانی فرزند مریضم رحم کرده و با نهایت رافت و گذشت بی‌کران خود، منتی بر سر خانواده و پدر ایثارگر و جانبازش گذاشته، عمری دوباره به فرزندم ببخشید.» محمد قبادلو فرزند یکی از مجروحان اعصاب و روان جنگ ایران و عراق است. محمد قبادلو متولد سال ۱۳۷۹ از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری «زن زندگی آزادی» است که به‌اتهام «محاربه و افساد فی‌الارض» و با ادعای قتل یک مأمور پلیس از طریق زیرگرفتن با خودرو سواری به اعدام محکوم شده است. وکیل محمد قبادلو پیش از این اعلام کرده است که دیوان عالی کشور بدون توجه به ایراداتی که او مطرح کرده، حکم قصاص موکلش را تایید کرده است. کشته‌شده یگان ویژه: به جوانی فرزند مریضم رحم کنید

 احمدی در این پیام خطاب به خانواده کرم‌پور نوشته است: «امیدواریم به حرمت شهید جوانتان به جوانی فرزند مریضم رحم کرده و با نهایت رافت و گذشت بی‌کران خود، منتی بر سر خانواده و پدر ایثارگر و جانبازش گذاشته، عمری دوباره به فرزندم ببخشید.»

محمد قبادلو فرزند یکی از مجروحان اعصاب و روان جنگ ایران و عراق است.

محمد قبادلو متولد سال ۱۳۷۹ از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری «زن زندگی آزادی» است که به‌اتهام «محاربه و افساد فی‌الارض» و با ادعای قتل یک مأمور پلیس از طریق زیرگرفتن با خودرو سواری به اعدام محکوم شده است.

وکیل محمد قبادلو پیش از این اعلام کرده است که دیوان عالی کشور بدون توجه به ایراداتی که او مطرح کرده، حکم قصاص موکلش را تایید کرده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر