۱۳۹۷ مرداد ۳, چهارشنبه

زباله گردی و جستجو در سطلهای کنار خیابان توسط پیرمرد محروم برای کسب لقمه‌ای نان – کلی

زباله گردی و جستجو در سطلهای کنار خیابان توسط پیرمرد محروم برای کسب لقمه‌ای نان – کلیپ

ا
در این کلیپ صحنه زباله گردی و جستجو درون یک سطل توسط یک پیرمرد محروم را مشاهده میکنید که تمام قد به داخل سطل رفته و برای پیدا کردن اشیاء‌ مختلف برای گذران زندگی خود  و خانواده‌اش تلاش می کند.
آیا حق مردم ایـران نیست که از مینیمم دارایی ها و ثروت ملی خود برای کودکان و خانواده‌های محروم خود  استفاده کنند و در تامین غذا و پوشاک و مسکن حداقل های لازم را داشته باشند؟
این تصاویر را در کنار اختلاس‌های نجومی هزاران میلیارد تومانی و دزدی‌های دهها میلیارد دلاری سپاه از نفت و قاچاق کالا و مواد مخدر و کلاهبرداری حکومتی از طریق مؤسسه‌های پولی مانند کاسپین که پوششی برای چپاول مستقیم پول مردم است قرار دهید و  به آنها اضافه کنید ثروت آقازاده‌ها و هزینه‌های دهها میلیارد دلاری جنگ و کشتار در سوریه برای سرپانگهداشتن بشار اسد دیکتاتور سوریه و حوثی‌های یمن و شبه نظامیان حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی در عراق و طالبان در افغانستان و کشورهای دیگر در خاورمیانه و افریقا. تنها نتیجه‌ای که از این همه چپاول و به هدر دادن منابع ثروت ملی کشور  بدست می آید فقط گوشه بسیار کوچکی از وضعیت نابسامان و انفجاری اقتصادی جامعه ایران است که هیچ راه برون رفتی هم برای آن وجود ندارد و از طرف دیگر باید شاهد زباله گردی و زباله جمع کنی مردم محروم وطنمان برای تامین لقمه نانی هستی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر