۱۳۹۷ مرداد ۹, سه‌شنبه

دعوت رضا پهلوی به «اعتراضات سراسری» و واکنش در فضای مجازی

 شاهزاده رضا پهلوی فرزند آخرین شاه ایران روز دوشنبه، ساعتی بعد از ابراز تمایل رئیس جمهوری آمریکا برای دیدار بدون پیش شرط با مقامات ایران، در توئیت جدیدی ضمن دعوت از مردم برای اعتصاب و اعتراض سراسری، نوشت با این اقدامات ایران به حکومتی «کارآمد، سکولار و دموکراتیک» می رسد.

شاهزاده رضا پهلوی در توئیت دوشنبه عصر خود به وقت واشنگتن نوشت: استقرار حکومتی کارآمد، سکولار و دموکراتیک، از مسیر اعتصابات و اعتراضات سراسرى می‌گذرد.

وی افزود: مردم ایران باید با دست خودشان به این کابوس ۳۹ساله پایان دهند و ایران را از اشغالگرانش پس بگیرند. اگر مردم در صحنه باشند، میز مذاکره با قدرتهای خارجی نیز این فرقه تبهکار را نجات نخواهد داد.

شاهزاده پهلوی از مقامات جمهوری اسلامی به عنوان «فرقه تبهکار» یاد می کند.

روز دوشنبه رئیس جمهوری آمریکا در حاشیه نشست خبری با نخست وزیر ایتالیا بار دیگر به فشار بر جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت او آماده ملاقات با رهبران ایران برای رسیدن به یک توافق «درست و سازنده» است.

در یک روز گذشته کاربران زیادی در فضای مجازی عکس و فیلم هایی را با هشتگ #چالش_دعوت_به_تظاهرات منتشر کردند.
بخش عمده پلیس و نیروی‌انتظامی هم از شرایط کنونی ناراضی است.. باید بین مردم و نیروهای گروهک تروریستی بسیج حائل شود و از مردم در برابر حملات وحشیانه لباس‌شخصی‌ها حفاظت کند.
رشت هم اکنون
کاسپینی های کارد به استخوان رسیده با فریاد:
ایرانی با غیرت بپاخیز
ازجاکن ریشه ظلم و غارت
امروز برای این مرد میام بیرون،من شرمنده این مردم،شرمنده مردم خرمشهر که بعد سی سال به جای که اینکه آباد شده باشن ویران تر شدن،شرمنده شونم چون سکوت کردم.


پيامدهای اعتصاب كاميونداران افزایش یافتە. صف بنزین دریاسر از توابع شهرستان لنگرود با حدود دە ھزار جمعیت کە با کمبود بنزین مواجە شدە....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر