۱۳۹۷ شهریور ۱۶, جمعه

اتلاف وقت و کارشکنی در درمان آرش صادقی جهت اعمال فشار بر وی

زندانی سیاسی آرش صادقی که به بیماری بدخیم سرطان مبتلا شده است توسط مسئولان زندان همچنان تحت فشار قرار دارد.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام؛ مسئولان زندان رجایی شهر در ریل درمان آرش صادقی کارشکنی و اتلاف وقت می کنند.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ مسئولان زندان رجایی شهر در ریل درمان آرش صادقی کارشکنی و اتلاف وقت می کنند.
ابتلای این زندانی سیاسی به سرطان کندروسارکوم در ناحیه بازو و ترقوه در ابتدای شهریور ماه تایید شد. وی نیاز به عمل فوری و آزمایشات پیش از عمل دارد. اما مسئولان زندان که پیش از این نیز با مخالفت با معالجه وی در خارج از زندان باعث پیشرفت سرطان در جسم و جان او شده اند؛ با کارشکنی قصد ایجاد فشار بیشتر بر آرش را دارند. بر اساس گزارشهای رسیده غلامرضا ضیایی رئیس زندان رجایی شهر کرج در توجیه محدودیتها و فشار بر این زندانی سیاسی گفته است: هر اتفاقی اعم از اعتراض، تحصن و…در بند سیاسی رجایی‌شهر می‌افتد یک سر آن به آرش صادقی مربوط است و از انتقالش به رجایی‌شهر درس نگرفته و او باید رفتارش را اصلاح کند. یکی از فشارها و محدودیتها بر این زندانی سیاسی محرومیت از ملاقات با همسرش گلرخ ابراهیمی ایرایی در زندان اوین است که توسط دادیار زندان اوین و رییس زندان رجایی شهر اعمال شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر