۱۳۹۷ شهریور ۱۷, شنبه

اعدام رامین حسین‌پناهی در سحرگاه امروز شنبه، اعدام انسانیت در جمهوری اسلامی

سحرگاه امروز شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ زندانی سیاسی رامین حسین‌پناهی در زندان گوهردشت کرج، ناجوانمردانه اعدام شد. به گفته اعضای خانواده این زندانی سیاسی اعدام رامین حسین‌پناهی در نیمه شب جمعه ۱۶ شهریور ماه انجام شده است. رامین حسین پناهی متولد سال ۱۳۷۳ از دهگلان سنندج بود که بدست جلادان نظام جمهوری اسلامی به شهادت رسید.
روز جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷؛ جاوید رحمان گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران و خانم آگنس کالامارد گزارشگر ویژه اعدام های غیرقانونی و خودسرانه با صدور بیانیه ای خواهان توقف اعدام زندانیان سیاسی زانیار و لقمان مرادی و رامین حسین پناهی شدند.
زید رعدالحسین، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد نیز در آخرین روزهای فعالیتش در این سمت و قبل ا ز اینکه  جای خود را به خانم میشل باشله، رییس جمهور سابق شیلی بدهد، بار دیگر خواستار توقف اجرای حکم اعدام  رامین حسین‌پناهی زندانی سیاسی محکوم به اعدامِ محبوس در زندان رجایی‌شهر شده بود.
دست‌اندرکاران سایت ایران کارگر این جنایت شنیع را محکوم کرده و مراتب تسلیت خود را به خانواده محترم رامین و همه دوستان و خویشاوندان آن عزیز ابراز می‌دارند. باشد تا انتقام همه این خونهای به ناحق ریخته شده را از جانیان حاکم بر ایران بگیریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر