۱۳۹۷ خرداد ۱۱, جمعه

تجاوز جنسی از کانون قرآنی تا مدارس؛ سعید طوسی ها کم نیستند!

علی خامنه‎ای، رهبر جمهوری اسلامی تنها یک روز پس از آنکه در دیدار با دانشجویان ادعا کرد در کار قوه قضاییه دخالتی ندارد دستور داده این موضوع پیگیری و طبق حد و حدود اسلامی با فرد خاطی برخورد شود.
» ماجرای تجاوز جنسی یک معلم پرورشی به تعدادی از دانش آموزان در یک مدرسه پسرانه در تهران بازتاب زیادی در ایران پیدا کرده و از واکنش‌های مردم پیداست افکار عمومی به شدت نسبت به این موضوع حساس شده و موجی از انتقاد به حاکمیت به راه افتاده است.
“علی خامنه‎ای” رهبر جمهوری اسلامی تنها یک روز پس از آنکه در دیدار با دانشجویان ادعا کرد در کار قوه قضاییه دخالتی ندارد دستور داده این موضوع پیگیری و طبق حد و حدود اسلامی با فرد خاطی برخورد شود.
گزارش‎ها حاکی از آن است که هیاتی توسط آموزش و پرورش جهت رسیدگی به مسئله تشکیل شده‌است.
“پروانه مافی” عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفته «در همه جوامع عده‌ای افراد بیمار وجود دارند که به شکل‌های مختلف نمایان می‌شوند بیماران جنسی هم از شایع‌ترین آنها هستند اما در همه آن جوامع این بیماران کنترل می‌شوند، ابزار کنترلی برای آنها وجود دارد. اما در کشور ما ابزار کنترل وجود ندارد، تنها ابزار کنترل ما در بحث خشونت جنسی جرم انگاری است، پس نقش پیشگیری و آموزش در این بین چیست؟ خانواده‌ها و بچه‌ها باید در این موارد آموزش ببینند.»
نمایندگان می‎گویند وزیر آموزش و پرورش را هم به مجلس خواهن
والدین یکی از دانش آموزانی که در مدرسه‌ای غیردولتی در غرب تهران مورد تعرض قرار گرفته خواستار تعطیلی این مدرسه شد و گفت:‌ این پرونده بالای ۴۰ شاکی خصوصی دارد و طبق صحبت‌هایی که با دانش آموزان شده بین ۱۸ تا ۳۰ دانش آموز مورد تجاوز قرار گرفتند.
تجاوز این معلم به شاگردان باعث شد یک بار دیگر بحث بر سر “سعید طوسی” قاری مشهور بیت “علی خامنه‎ای” بالا بگیرد. او نیز به شاگردان خود تجاوز می‎کرد اما به واسطه روابط نزدیکی به اطرفیان رهبر جمهوری اسلامی داشت توانست بررسی این پرونده را از جریان بی‎اندازد.
اولیای دانش آموزانی که به آنها تجاوز شده می‎گویند فرزندانشان بارها و بارها در نمازخانه مسجد با هم رابطه جنسی داشتند.
معلم مذکور به آنها فیلم‎های مستهجن نشان می‎داده و برایشان مشروب می‎آورده و وادارشان می کرده سکس دسته جمعی کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر