۱۳۹۷ تیر ۶, چهارشنبه

بازداشت ۱۴ تن از درجه‌داران ناجا به ظن ارتباط با «آمدنیوز»

 در حالی‌که کشور در وضعیت بحرانی به سر می‌برد موج اعتراضات و اعتصابات کشور را فرا گرفته، حکومت با بازداشت چهارده تن از درجه‌داران نیروهای انتظامی تهران بزرگ نشان داد که برای بقای خود به هیچ‌کدام از وفادارانش رحم نمی‌کند.
 
بنا بر این گزارش، روز گذشته «آمدنیوز» اطلاعات دقیق میدانی در خصوص آرایش نیروها در صحنه‌ی عملیاتی ناجا و ارائه راه‌کارهای مقابله مردم با سرکوب‌گران را در دستور کار خود قرار داد که توجه تظاهرات کنندگان به این گزارشات، باعث تلفات بسیار پایین مردم و افزایش تلفات نیروهای سرکوب‌گر حاضر در صحنه عملیاتی گردید.
 
با انتشار این اطلاعات محرمانه، ساعتی قبل چهارده تن از درجه‌داران ناجا که در «ستاد» و «صحنه عملیاتی»، سرکوب مردم را بر عهده داشتند، به ظن ارتباط با «آمدنیوز»، توسط سازمان حفاظت اطلاعات ناجا بازداشت و به بازداشتگاه مجتمع فاطمیه در خیابان سئول منتقل شدند.
 
این چهارده تن از درجه‌داران سرکوب‌گر مردم در ناجا، با خودروهای شیشه دودی به بازداشت‌گاه فاطمیه حفاظت اطلاعات ناجا منتقل شده‌اند.
 
انتشار گزارشات تخصصی «آمدنیوز» از صحنه میدان عملیاتی، رعب و وحشت را در میان فرماندهان ارشد ناجا حاکم کرد، به طوری‌که ارتباطات رادیویی (بی‌سیم) خود را قطع و با پیامک دستورالعمل‌ها را به فرماندهان میدان ابلاغ کردند!
 
هم‌چنین حفاظت اطلاعات این نیرو از روز گذشته به دنبال کادرهایی بود که از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند.
 
این چهارده درجه‌دار سرکوب‌گر ناجا، ساعتی قبل پس از احضار تلفنی به حفاظت اطلاعات ناجا در تهران احضار و پس از یک بازجویی کوتاه، بازداشت شدنده‌اند.
 
بر اساس گزارش منابع خبری «آمدنیوز»، لحظاتی پیش از بازداشت، مأموران لباس شخصی حفاظت اطلاعات ناجا به منازل این افراد یورش بوده و کلیه لوازم آنان را توقیف کردند.
 
گفتنی است «آمدنیوز» با انتشار گزارشات تخصصی و محرمانه از درون نهادهای نظام، تا کنون موجب بازداشت صدها تن از وابستگان به حاکمیت و ریزش آنان از بدنه‌ی نظام شده که این خود موفقیتی بزرگ برای یک رسانه اپوزیسیون محسوب می‌شود. گفته شده یکی از مهم‌ترین دلایل وحشت حاکمیت از «آمدنیوز» نیز انتشار همین گزارشات خاص و ریزش بدنه‌ی نیروهای وفادار به نظام پس از بازداشت‌های کور است.
 
در عین حال، تمامی منابع خبری «آمدنیوز» با پوشش حفاظتی خاص مدیران این رسانه، تا کنون از معرض آسیب و بازداشت به دور بوده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر