۱۳۹۹ آبان ۲۸, چهارشنبه

فرانسه نوه بنیانگذار اخوان‌المسلمین را به اتهام ۹ بار تجاوز جنسی به زنی محاکمه می‌کند

 طارق رمضان نوه حسن البنا بنیانگذار گروه اخوان المسلمین روز سه شنبه 17 نوامبر به اتهام 9 بار تجاوز جنسی به «منیه ربوج» یکی از ده‌ها قربانیان تجاوزات جنسی این مبلغ اسلامی که در سال 2013 و 2014 مرتکب آن شده بود، در یک دادگاهی در پاریس حاضر و اولین جلسه دادرسی و تفهیم اتهام او برگزار شد.


طارق رمضان مبلغ اسلامی 58 ساله که نوه حسن البنا ، بنیانگذار اخوان المسلمین که متهم به تجاوز به پنج زن در فرانسه است روز سه شنبه ساعت 9 صبح به وقت گرینویچ با همراهی 5 وکیل در دادگاه حاضر شد.

منیه ربوج 47 ساله که در مارس 2018 علیه رمضان طارق شکایت کرد مدعی است که او هنگامی که به عنوان منشی در یکی از موسسات خیریه طارق رمضان کار می‌کرد، 9 بار مورد تجاوز جنسی او قرار گرفت.
منیه ربوج گفت طارق رمضان در فاصله زمانی میان اوایل سال 3013 تا 2014 هنگامی که به عنوان منشی دفتر او را همراهی می‌کرد در پاریس، لندن و بروکسل به وی تجاوز کرده است.

طارق رمضان همچنین در 22 اکتبر سال 2018 نیز پس از چند جلسه دادرسی در برابر قاضی تحقیق دادگاهی در فرانسه، به چند مورد ارتکاب جنایت تجاوز جنسی متهم شده بود.

نبیله عثمان، عدی الحماموشی و فیلیپ اوهایون وکلای مدافع طارق رمضان هنگام ترک جلسه بازجویی در دادگاه پاریس گفتند:«هیچ چیز جدیدی» در تحقیقات دو سال گذشته وجود ندارد».

وکلای رمضان افزودند که آنچه اتفاق افتاده یک کیفرخواست تهمت‌های بی اساس و سازماندهی شده برای زمینه سازی دادگاهی دیگر برای آینده است.

وکلای او اظهار داشتند که مشکل ما و دادگاه در ارتباط با اظهارات طارق رمضان در مقابل ادعاهای منیه ربوج نیست بلکه مشکل این خانم و دروغ‌های شاخ دار اوست.

طارق رمضان به جز شکایت منیه ربوج دارای 4 پرونده دیگر در رابطه با اتهامات مربوط تجاوز جنسی او به زنان و کودکان در فرانسه است که برخی از این پرونده‌ها در سال 2018 در دادگاههای فرانسه بررسی شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر