۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۹, شنبه

علی‎اکبر ولایتی: خامنه‎ای بذری در منطقه ریخته که صهیونیست‌ها را دچار سرگیجه کرده!

مشاور امور بین‏ الملل علی خامنه‎ای گفته هدف دولتمردان غربی مانع‌تراشی در برابر گرایش ملل غربی به دین اسلام است و خامنه‏ ای مقابل آنها ایستاده است.
 علی‎اکبر ولایتی مرد ۳۷ شغله جمهوری اسلامی در همایشی با عنوان «طلوع حقیقت» با اشاره به دو نامه علی خامنه ‏ای به جوانان غربی در سال‌های ۹۳ و ۹۴ مدعی شده علی خامنه‎ای برجسته‎ترین شاگرد خمینی است که طرح او را برای رهایی اسلام از چنگال غربی اجرا کرد.
به گفته او هرچند جمهوری اسلامی و علی خامنه ‏ای در جهت وحدت جهان اسلام تلاش می‌کنند، غرب در جهت تفرقه تلاش می‌کند. ولایتی مشاور امور بین‎الملل خامنه‎ای تاکید کرده غربی‎ها می‌خواهند در اسلام، جاهلیت قبل اسلام را زنده کنند؛ این‌ها ادامه ابوجهل 
ولایتی در بخشی از سخنرانی خود گفت «امروز در عراق، افغانستان و سوریه بذری وجود دارد که توسط ایشان ریخته شده و آمریکا، صهیونیست‌ها و عوامل‌اش را دچار سرگیجه کرده است».
ولایتی که ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد را نیز بر عهده دارد در روزهای گذشته دستور داده نصب پرچم آمریکا و اسرائیل در کف خیابان‌ها و پیاده‌روهای دانشگاه و ورودی دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی نصب شود تا دانشجویان از روی آن رد شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر