۱۳۹۷ خرداد ۱, سه‌شنبه

نماینده ولی فقیه: در جمهوری اسلامی نباید در صحنه‌های ورزشی «بداخلاقی» باشد!

اینکه دعواهای ورزشی که در حاشیه مسابقات رخ می‎دهد چه ارتباطی به نماینده ولی فقیه دارد و گره زدن آن با نظام جمهوری اسلامی چه دردی را دوا می‎کند مشخص نیست.
سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی
به گزارش «محبت نیوز» شنیده شده گاهی در حوزه‎های علمیه علاوه بر دروس دینی و قرآنی دروس علمی مثل ریاضی و فیزیک و شیمی تدریس می شود اما کمتر شنیده شده که یک طلبه یا روحانی در یک رشته ورزشی در سطح بین‎المللی مدال آورده باشد. حالا طلاب و روحانیون در همه مسائل خود را صاحب نظر می‎دانند حتی ورزش!
سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مدیرکل ورزش این استان گفته «مردم استان خراسان جنوبی ایمان و عمل صالح دارند و نیروهای ورزشی این استان بر اساس فرهنگی که از اجداد خود دارند می‌توانند به‌عنوان یک اسوه و الگو برای دیگر استان‌های کشور باشند.»
وی با بیان اینکه گاهی در حوزه ورزش بداخلاقی‌هایی انجام می‌شود که نگران‌کننده است، گفت: «در نظام جمهوری اسلامی ایران که همه یک هدف مشخص دارند و حیف است که در صحنه‌های ورزشی بداخلاقی وجود داشته باشد.»
اینکه دعواهای ورزشی که در حاشیه مسابقات رخ می‎دهد چه ارتباطی با نماینده ولی فقیه دارد و گره زدن آن با نظام جمهوری اسلامی چه دردی را دوا می‎کند مش
اینکه روحانیون در مورد ورزش اظهار نظر می‎کنند «کمدی» است. همچنان که یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که در تالار وحدت برگزار شد حسن روحانی خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت «گروه‌مان سخت است، خیلی به اینکه مقابل چه تیمی هستید فکر نکنید. توجه‌تان به خداوند باشد!»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر