۱۳۹۷ خرداد ۳, پنجشنبه

مشاورعالی خامنه‌ای: خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد!؟

یحیی رحیم صفوی مشاور عالی علی خامنه‌ای رهبر ایران در نیروهای مسلح می‌گوید که خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد و در بین 194 کشور مستقل شکل گرفته تنها حکومتی است که بر اساس آموزه‌های قرآن شکل گرفته است.
 
به گزارش خبرگزاری ایلنا، رحیم صفوی چهارشنبه 23 مه در سخنانی با اشاره به 12 شرطی که وزیر خارجه آمریکا برای ایران گذاشت تا تحریم‌های این کشور لغو شود، گفت: «شما چطور به خود اجازه می‌دهید در سرنوشت عراق دخالت کنید چگونه می‌گویید پارلمان عراق را باید برچینید این حرف‌ها خیالی و همراه با توهم است. شما می‌گویید ایران در کشورهای منطقه چه می‌کند اما استراتژی ایران این نیست که هیچ حمله‌ای را به کشوری داشته باشد».
 
صفوی، استراتژی ایران را «دفاعی» توصیف کرد و با اشاره به فعالیت‌های کشورش در دیگر کشورها گفت: «ایران به دنبال امنیت در غرب آسیا، سوریه، لبنان و عراق است و ملت ایران صلح‌طلب است اما شما به دنبال جنگ هستید».
 
مشاور رهبر ایران با اشاره به سیاست‌های کنونی آمریکا گفت: «این رئیس جمهور فعلی هم عقل و خردش و هم محبوبیتش کمتر از رئیس جمهورهای پیشین آمریکا است. آنها نتوانستند براندازی کنند شما به دنبال براندازی هستید؟».
 
صفوی در جمع خبرنگاران هم گفت: «مواضع رئیس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا مواضعی خصمانه بی‌خردمندانه است که نه برای مردم جهان نه برای مردم ایران و نه برای خود آمریکایی‌ها قابل قبول نیست».
 
او اظهار داشت: «ما امروز قدرت سیاسی و فرهنگی و نفوذ منطقه‌ای هستیم چه آمریکا بخواهد چه آمریکا نخواهد».
 
مشاور عالی رهبر ایران در امور نیروهای مسلح اظهار کرد: «آمریکا و وزیر خارجه آمریکا می‌گویند که ما در منطقه دخالت می‌کنیم اما استراتژی ما حمله نظامی نیست اگر در سوریه و عراق هستیم به دعوت رسمی آن‌ها به عنوان مستشار نظامی حضور».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر