۱۳۹۷ فروردین ۲۸, سه‌شنبه

یک رکورد جالب در نماز جمعه امروز ایلام: امام جمعه، مرزهای عدالت و محاکمه عادلانه را کیلومتر ها جابجا کرد!

 امام جمعه ایلام در خطبه های امروز نماز جمعه ایلام گفت با آزادی محصوران موافق است به شرط محاکمه عادلانه. وی مرزهای محاکمه عادلانه را نیز فرسنگها جابجا کرد و تکلیف حکم دادگاه را هم در همان نماز جمعه مشخص و تاکید کرد: محاکمه عالانه همان و شناخته شدن به عنوان محارب همان!.
به گزارش کلمه، این رجز خوانی از روی استیصال نماینده ولی فقیه در ایلام در حالی است که محصوران که ۸ سال است بدون محاکمه و در بدترین شرایط حصر قرار دارند بارها خواستار محاکمه علنی حتی در دادگاه های فرمایشی شده اند.
تشکر از روحانی توهین به خاتمی
محمدتقی لطفی در خطبه های امروز ضمن انتقاد و اتهام زنی به سیدمحمدخاتمی که اخیرا به حسن روحانی برای پیگیری نکردن مساله حصر تذکر داده بود گفته است: یکی از سران و محورهای فتنه ۸۸ رئیس‌جمهور را متهم می‌کند که چون نسبت به رفع حصر بی‌توجه بوده است به وعده‌های خود عمل نمی‌کند که ما می‌گوئیم بهترین کار رئیس‌جمهور این است که به خواسته‌های گستاخانه شما توجه نمی‌کند که من تشکر می‌کنم.
اربابان غربی اجازه عذرخواهی نمیدهند!
نماینده ولی‌فقیه در استان، افزایش تحریم‌ها، عدم توفیق برجام و سایر مشکلات کشور را هم به فتنه گران نسبت داد و حتی اعتراف به خطا را هم برای خاتمی و محصورین امکان پذیر ندانست «چون اربابان غربی آنها اجازه نمی‌دهند».
انتقاد از نماینده های مجلس
امام جمعه ایلام با انتقاد از خواست برخی نمایندگان برای رفع حصر، گفت: با رفع حصر موافقیم اما به شرطی که سران فتنه عالانه محاکمه شوند و محاکمه عالانه همان و شناخته شدن به عنوان محارب همان – بنابراین سران فتنه از رافت ملت و رهبری تشکر کنید و رئیس‌جمهور را متهم نکنند و اگر رئیس جمهور این وعده عمل نکرد ما بر او درود می‌فرستیم و حمایت می‌کنیم.
ازپرادوی جنجالی تا منطقه مین گذاری شده
اخیرا انتشار عکس خودروی گرانقیمت لطفی در شبکه های اجتماعی خبرساز شده بود تا جایی که بسیاری خواستار عزل وی از امامت جمعه ایلام شده بودند اما لطفی در اظهاراتی انتقاد از وی را اهانت به رهبری دانسته و گفته بود: “از بچه‌بازی‌هایتان دست بردارید. اهانت به جایگاه نماز جمعه، اهانت به رهبری و قابل پیگیری است. توصیه می‌کنم به این جایگاه که مین‌گذاری است، نزدیک نشوید و چنانچه نزدیک شوید، با مین به هلاکت خواهید رسید”.
به نظر می رسددرشت گویی های امروز علیه محصورین و چرب زبانی اصحاب قدرت توسط امام جمعه ایلام بی ارتباط با احساس خطر ا احتمال عزل او از امامت جمعه نباشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر