۱۳۹۷ فروردین ۳۰, پنجشنبه

تمساح یزدی: وجود «رهبری» مثل نعمت است و خدا را باید شاکر بود!

مصباح یزدی ادعا کرده حالا که خداوند چنین رهبری را به ما اعطا کرده است باید برای صیانت از مقام و شخصیت ایشان غفلت نکنیم.
به گزارش «محبت نیوز» دستکم مسؤولیت بخش عمده‎ای از بحران‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی که امروز در ایران وجود دارد به گردن “علی خامنه‌‏ای” است با این حال مخلصان و چاکران او در سپاه و حوزه‎های دینی و دیگر نهادهای حکومتی به روی خود نمی‌آوردند که مسبب وضعیت فعلی کیست و چرا.
“محمد تقی مصباح یزدی” مدعی است خامنه‏‌ای شخصیتی چند بعدی و جامع در همه زمینه‌ها از جمله اخلاقی و معنوی دارد و برای روحانیان یک نعمت بزرگ هستند.
او همچنین تاکید کرده ما باید خدا را شاکر باشیم که چنین رهبری با این دلسوزی و وسعت نظر به ما مرحمت داشته است که به تمام جزئیات کارها توجه دارند.
وی با نادیده گرفتن بحران‎ها و اینکه اعتراض مردم به مشکلات اقتصادی، فقر، بیکاری، گرانی و آینده‎ نامعلوم برای نسل جوان انگشت اتهام به سوی دشمنان دراز کرده و گفته «در هیچ زمانی یک کشور اسلامی این همه مورد هجوم دشمنان نبوده و امروز باطل که تمام قدرت‌های دنیا را شامل می‌شود از هر فرصتی برای لگد پراکنی به ایران اسلامی استفاده می‌کند.»
مصباح یزدی افزود «حالا که خداوند چنین رهبری را به ما اعطا کرده است باید برای صیانت از مقام و شخصیت ایشان غفلت نکنیم.»
پیش از مصباح‎یزدی، احمد جنتی، احمد علم‎الهدی و احمد خاتمی هم چنین مدیحه‎سرایی‎هایی برای خامنه‌‏ای کرده‌اند البته از نگاه برخی کارشناسان روحانیون چندان هم بیراه نمی‎گویند که خامنه‌‏ای برای آن‎ها منشاء خیر و برکت و نعمت شده زیرا بودجه‎های کشور زیر فرمان و نظر او سرازیر دستگاه‎های بی‎سر و ته دینی و تبلیغاتی می‎شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر