۱۳۹۷ فروردین ۲۸, سه‌شنبه

آقای مرتضوی فراری بودن چه طعمی دارد؟

خبر فرار سعید مرتضوی و در دسترس نبودنش برای اجرای حکم پیش از همه قربانیان کهریزک را آزار داد. همان‌هایی که قربانی او شده و در زندان تحت امر سعید مرتضوی شکنجه شدند. اکنون آنها خطاب به مرتضوی می‌نویسند که فراری بودن چه طعمی دارد و آیا اون نیز چون آنان طعم زندان را خواهد کشید، هرچند که او هیچ گاه چون آنان طعم تلخ شکنجه و بازداشتگاه‌هایی چون کهریزک را نخواهد کشید.
یکی از این افراد مسعود علیزاده از قربانیان کهریزک است که در نوشته‌ای کوتاه از روزهای کهریزک می‌نویسد و خطاب به مرتضوی می‌گوید: “آقای مرتضوی قطعا شما لحظه‌ای هم نمی‌توانید شرایط آن جهنم را درک کنید جایی که به گفته مامورین خودتون خدا هم در آنجا آنتن نمیداد .قطعا وقتی شما را دستگیر کردند شما را از پا آویزان نمی کنند قطعا شما را با قفل و لوله نمی‌زنند، قطعا شما را به کهریزک نمی‌فرستند، قطعا به شما برای یک شبانه روز فقط یک چهارم سیب زمینی نمی‌دهند، قطعا جای شما برای خواب کم‌تر از نیم متر نیست، قطعا شما را در قفس نمی‌کنند، قطعا جان شما را نخواهند گرفت.”
متن این یادداشت که در اختیار کلمه قرار گرفته به شرح زیر است:
آقای مرتضوی هیچ وقت فکرش را می‌کردید که روزی خود در جایگاه یک متهم فراری باشین؟ موقعی که فرزندان این مرز و بوم به دستور شما و اربابانتان کشته می‌شدند به این روزها فکر می‌کردید؟ می‌دانم که این دادگاها عادلانه نخواهد بود چون شما دست پروده این نظام و قوه قضاییه هستین و هیچ وقت عدالت اجرا نخواهد شد!!
آقای مرتضوی سال ۸۸ را به یاد بیاورید جایی به نام (بازداشتگاه کهریزک) در آن سال من و برادرانم را به آنجا منتقل کردید به جایی که اسم بازداشتگاه را هم نمی‌شود بر آن گذاشت جایی که برای قاتلان و جنایتکاران هم حق نبود چه برسد به کسانی که حق خود را می‌خواستند.
آقای مرتضوی قطعا شما لحظه‌ای هم نمی توانید شرایط آن جهنم را درک کنید جایی که به گفته مامورین خودتون خدا هم در آنجا آنتن نمیداد. قطعا وقتی شما را دستگیر کردند شما را از پا آویزان نمی‌کنند، قطعا شما را با قفل و لوله نمی زنند، قطعا شما را به کهریزک نمی فرستند، قطعا به شما برای یک شبانه روز فقط یک چهارم سیب زمینی نمی‌دهند، قطعا جای شما برای خواب کم تر از نیم متر نیست، قطعا شما را در قفس نمی‌کنند، قطعا جان شما را نخواهند گرفت.
بله آقای مرتضوی شما این لحظات را درک نخواهید کرد شما نمی توانید لحظه‌ای حال مادرانی که جگر گوشه‌هایشان را به خاطر شما از دست دادند را درک کنید. شاید فردایی دیگر باز شما را تبرئه کنند ولی این دنیا دار مکافات است و تاوان گناهانتان را پس می‌دهید. دست بالای دست بسیار است و همیشه حق بر ناحق پیروز خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر