۱۳۹۷ فروردین ۲۸, سه‌شنبه

با خرج میلیاردها بودجه حوزه های علمیه محل نفوذ دشمن شده است !

ماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در تازه ترین اظهارات خود مدعی شد: “دشمن می‌داند که بسیاری از نیروهای نظام در حوزه‌های علمیه پرورش یافته‌اند، به همین دلیل طی چند سال اخیر برنامه‌های ویژه‌ای برای حوزه‌های علمیه ما در نظر گرفته‌اند.”
استثنائا نماینده ولی فقیه پربیراه نمی گوید، خصوصا که بازداشت های پنهان سال های اخیر نشان می دهد که بیشتر نفوذی ها در خود دستگاه های امنیتی و دینی رخنه کرده بودند.
سالهاست هرجا که بحث نفوذ مطرح می شود و از نفوذ گفته میشود دستگاه های امنیتی به خانه روزنامه نگاران و فعالان مدنی می روند و تعدادی را بازداشت می‌کنند. در ظاهر دستگاه های امنیتی اقدام به بازداشت روزنامه نگاران و فعالان سیاسی و محیط زیستی می کنند و با تبلیغات بسیار و ساخت سریال های اعترافات تلویزیونی اعترافات تخیلی چون پروژه چشم روباه را کلید می زنند و اما در واقع مداح و رئیس دفتر و کارمند سپاه جاسوس و نفوذی از آب در می آید و هیچ کس هم متوجه نمی‎‌شود.
قطعا کارمند سپاه و روحانی آموزش دیده امکان نفوذ بیشتری دارد تا یک روزنامه نگار. او می تواند وارد تمام نهادها شود، با بزرگان دمخور گردد، وارد پست های حساس شود و نهایتا اخبار سایت موشکی یا تصمیمات نظام را در اختیار بیگانگان قرار دهد، اخبار و تصمیماتی که دیگر فعالان جامعه مدنی از آن بی خبر هستند.
اما از سوی دیگر باید به این سوال نیز پاسخ دهند که این چه آموزش و پرورشی است در حوزه های علیمه و نهادهای نظامی و امنیتی که پرورش یافتگانش نفوذی از آب در می آیند؟ کجای کار خراب است؟ دقیقا چه به آنها آموزش داده می شود که به راحتی اسیر پول و موارد دیگر می شوند و در اختیار سرویس های بیگانه در می آیند؟ دشمن چطور نفوذ کرده در حساس ترین مراکزی که بیشترین بودجه و سرمایه کشور خرجشان می شود؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر